Voorbereiding - Reisverslag uit Best, Nederland van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Best, Nederland van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

14 Augustus 2015 | Nederland, Best

Och, och, wat vallen de voorbereidingen tegen.
Tot 5voor12 nog dingen af moeten maken. Wilma heeft het in de rug.
Maar wel vanmiddag ingecheckt, de bergschoenen zijn ingevet en alle apparatuur is opgeladen.
Op naar de Paus !!
Een paar etappes van de reis doen we samen met Han en Hannie. Dat si wel ontspannen.

• 16 Augustus 2015 - 21:55

Hetty Baltussen:

Zal inderdaad de nodige zweetdruppels gekost hebben om op tijd klaar te zijn!
    Hopelijk gaat het met de rug van Wilma steeds beter maar met de italiaanse zon en met de komende zegen van de paus moet dat toch zeker lukken en niet te vergeten al die apparatuur die je meegenomen hebt.
    In ieder geval een mooie wandelreis, geniet ervan allebei en de groeten aan Han en Hannie.