Dag 2 , Bologna - Reisverslag uit Bologna, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu Dag 2 , Bologna - Reisverslag uit Bologna, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu

Dag 2 , Bologna

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

16 Augustus 2015 | Italië, Bologna

andaag nog een dagje 'stadten' en dan 'gehts loss'.
Wel heeft Wilma rugpijn. En niet zo'n beetje ook. Tijdens het ontbijt wordt het steeds erger, nadat ze een afstapje 'mist'. Lopen, zitten en staan helpen allemaal niet. Ze neemt een Naproxen maar dat helpt niet/weinig.
Ze besluit om 4 Naproxens te nemen (1100 mg). We moeten iets !! Dit ziet er niet goed uit. Wat is hier aan de hand? Tegen de middag gaan we toch maar de stad in. Schuifelend... op zoek naar Hans en Hannie. Ondertussen maken we plan B (over plan C willen we het nog niet hebben).
Gedurende de middag lijkt de Naproxen een langdurig effect te hebben. Dwz..... de extreme pijn komt niet terug. Wel blijft de uitstraling naar het been een een dof gevoel in de tenen/deel van de voet. 's-Avonds gaat het eigenlijk best wel goed, maar hoe moet het morgen ?
Met schrik in de benen (nou ja) gaan we naar bed.