Dag 22 Agriturismo Valdichiasco naar Valfabbrica - Reisverslag uit Valfabbrica, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu Dag 22 Agriturismo Valdichiasco naar Valfabbrica - Reisverslag uit Valfabbrica, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu

Dag 22 Agriturismo Valdichiasco naar Valfabbrica

Door: Wilma en Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

05 September 2015 | Italië, Valfabbrica

Vandaag een lange tocht. We vertrekken om 8.30 uur en zijn pas op de plaats van bestemming om 17.30 uur. In het begin hebben we veel dreigende regenwolken maar er valt nauwelijks iets. In de loop van de dag wordt het steeds zonniger. En wederom een mooie route. Deels over een bergrug met prachtige vergezichten.
Onderweg bezoeken we nog een klein klooster wat eigenlijk gesloten is. Toevallig is er nu iemand die het onderhoud doet. Hij laat ons een mooie kleine kapel zien en trakteert op koffie. Dat is echt fantastisch omdat we op onze routes vrijwel nooit eet of drinkgelegenheden tegen komen.
In het dorp waar we arriveren is het feest en 's avonds is er volop eetgelegenheid op een gezellig dorpsplein.