Dag 41 en dag 42 Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu Dag 41 en dag 42 Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu

Dag 41 en dag 42 Rome

Door: Wilma en Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

25 September 2015 | Italië, Rome

Rome is en blijft een Indrukwekkende stad. Acht jaar geleden zijn we hier met de kinderen geweest. De drukte van de stad is erg wennen. Zeker na al die weken grotendeels in de natuur of in rustige stadjes doorgebracht te hebben.

• 28 September 2015 - 18:31

Corrie:

Hoi Wilma en Joop,

Goed om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie wandel-avontuur!
    Bedankt dat jullie ons volgers een beetje "mee hebben laten wandelen" op het Franciscuspad. Ik heb er van genoten!

Groetjes, Corrie

• 28 September 2015 - 18:39

Bert En Tiny:

Hallo Joop en Wilma,

Felicitaties voor het behalen van jullie uiteindelijke reisdoel.
    Uit jullie reisverhalen op te maken is het volop genieten geweest van het mooie weer, de uitzichten, de kloosters en het eten, hoewel.....met zo'n ontbijtje zou ik het niet trekken.
    We zijn benieuwd naar jullie verdere verhalen wanneer we jullie weer "thuis" ontmoeten.