Dag 28 van Spoleto naar Patricio - Reisverslag uit Spoleto, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu Dag 28 van Spoleto naar Patricio - Reisverslag uit Spoleto, Italië van Joop Baltussen - WaarBenJij.nu

Dag 28 van Spoleto naar Patricio

Door: Wilma en Joop

Blijf op de hoogte en volg Joop

11 September 2015 | Italië, Spoleto

We nemen de roltrap naar de Dom van waaruit onze wandelroute start. Flink klimmen naar een klooster. Overigens gaat het pad over een duizenden jaren oud aquaduct (wel 100 m hoog). In het klooster zijn weer cellen te vinden waar de monniken vroeger als kluizenaars doorbrachten. Het lijken wel gevangeniscellen.
We vervolgen ons pad en arriveren rond 2 uur in de middag bij de fam. Bartoli. Een boerderij op de top van een berg waar we overnachten. De hotelkamer is niet veel soeps maar de locatie is geweldig! We kunnen helemaal terugkijken in het dal naar Montefalco, Spello en Assisi, de route die we afgelopen dagen gelopen hebben. Hemelsbreed kun je wel meer dan 60 km wegkijken.
's-Avonds eten we samen met de familie. Een heerlijk 3 gangenmenu met allemaal producten van de eigen boerderij. Jammer dat ze geen woord engels spreken.

• 14 September 2015 - 21:01

Bert En Tiny:

Hoi Joop en Wilma,

Jullie hebben gelukkig steeds mooi weer.
    Volg jullie reis "op de voet"!
    Keek even via Google waar Patricio ten opzichte van Spoleto lag en kwam uit in COLOMBIA!!!!!
    Waarschijnlijk hebben jullie nu met goed zicht Roma al in het vizier......
    Veel mooie dagen en groetjes

Bert en Tiny